onsdag 1 maj 2013

Jag vill snart inte mer.

Hjälp. Jag är nära på att bryta ihop. Nära på att sluta bry mig. Nära på att ge upp.

Självklart så har jag, som noll självkontroll har, ätit choklad från igår. En hel Bounty, 278, halv Twix, 124, halv Fransk nougat, 100. Alltså 502 kalorier i bara choklad. Ligger på 918. Fuck life jag vet.

Klockan är kvart över tre och jag vet att jag kommer äta mer än en gång till idag. Förhoppningsvis så tränar jag. Har sådana JÄVLA cravings. Fast är ju snart mensdags, så hoppas det är därför. Och att jag är vätskefylld så vågen kan visa neråt snart. Får damp. Mår inte bra. Funderar nästan på riktigt att ge upp, men bara nästan. Ugh...

Jag vet inte vad jag ska göra för att få motivationen. Har liksom vägt mig, kollat mig i spegeln, tagit på fett och tänkt massa Mat vs Smal - tankar och dylikt. Inget funkar.

Hjälp, jag håller på att drunkna. I fett. Och ångest. Och noll kontroll.

2 kommentarer: