tisdag 14 maj 2013

Jag är seg.

Ligger på 387 kalorier för stunden. Kanske blir ett äpple, annars ingenting förrän jag kommit hem.

Mitt nationella gick okej, jag är kass. Har filosofi nu och är fett seg i huvudet. På grund av nationella, stress och för lite sömn kanske. Försöker skriva på min uppsats men det går så där. Ska prata mer med läraren när jag skrivit lite. Slutar klockan halv tre, men då har jag ett litet "möte" med min engelsklärare. Ska prata om hennes uppgifter som ska in i imorgon.

Stressen släpper aldrig.

2 kommentarer:

  1. Tack för att du bryr dig! <3
    Tror dock inte att jag ska göra det. Känner att det finns så många fler där ute som mår värre än mig och att jag har mina deppstunder, men även mina glada stunder. Så jag ser inte det som om jag har något större problem, eller inget jag vill ta itu med just nu i alla fall!

    SvaraRadera