söndag 12 maj 2013

Nöjd Nathalie!

Bränt 288 kalorier. Slog mitt rekord, tog två varv för första gången. Visst jag har sprungit längre tid och antagligen en jobbigare sträcka men jag har inte tagit två varv på det där stället. Nöjd. 23,5 minuter tog det. (Allt som allt tog väl 26,5 min.)

Ligger alltså på 63 kalorier för stunden. Wow! Men tro mig, det kommer öka haha. Funderar på att antingen ta en frukt, en rad sockerfri choklad eller ett sådant där "kex" från Viktväktarna. Alla tre innehåller 80 kalorier. Så får se. Kanske väntar till middagen. Erik kommer snart.

Vet dock inte vad jag ska äta. Funderar på att testa de där nudlarna, men det är bra att "spara" dem till dagar när man inte kan äta så många kalorier. Vi får se. Skulle vara intressant att testa och jag har ju en till påse.

2 kommentarer: