fredag 17 maj 2013

Jag mår lite bättre.

Intag: 1515.
Uttag: Minst 150.
Totalt: 1365 kalorier.


Helt okej med tanke på att jag åt en del skit hemma, tur att jag inte åt så mycket i skolan + tog en promenad. Tror inte jag tränar nu inatt. Vi såg en till film, assöt. Ni borde se den. "Den första kärleken", handlar om två utvecklingsstörda. Sjukt mysig, och sorglig!

Vill inte sova än så får se vad jag gör nu. Lite mer dator, kanske Sims som sagt haha. Ja, jag är så geeky. Kanske sover snart, vem vet. :)

Jag mår lite bättre, men kollade nyss på fettet i spegeln och blev äcklad. Så får se hur allt blir.




God natt till er i alla fall!

2 kommentarer:

  1. Jag är väldigt kort så "normalvikt" för mig ligger på ca 52 kg, det gör ju en del, längden också :)

    SvaraRadera
  2. Tacktacktack för bra tips! Jag hade faktiskt inte spytt på 5 månader tills igår, så förstörde jag det -.- Men det är inget jag kommer vilja göra heller! KRAM

    SvaraRadera