måndag 13 maj 2013

Pluggstress!

Pluggat på i skolan idag. Under både lektioner och raster. Känns bra. Måste bli klar.

Ligger på 581 kalorier för stunden. Högre än igår, speciellt med tanke på att det antagligen inte blir någon träning idag. Men det känns okej. Behöver mer när jag är i skolan.

Planen idag är att plugga och äta bra. Det måste funka. Dock ganska pluggtrött nu. Skrivit en del svenska, en del EoK, filosofi och liiite religion. Samt pratat med massa lärare, ugh.

Alltså gjorde ju en extra uppgift i kommunikation igår. Den och den sista uppgiften vi har kvar skulle hjälpa mig att få ett A. Fick dock "bara" B. Alltså, gjorde jag den typ i onödan. Ska höra med henne om det ändå finns något jag kan göra, haha. Men jag vet inte om jag orkar faktiskt. Har redan massor att göra och att få ett B är något jag måste vänja mig vid. B är bra, inget fel med det alls. Känns bara drygt när man kämpat och gjort extra uppgifter för att nå ett högre betyg. Får hoppas på det bästa bara.

Har tre uppgifter som ska in på onsdag. (Två engelska och en i svenska, kämpar för B i båda ämnena.)
Sista EoK-uppgiften ska in på fredag. (Kämpar för A.)
En stor filosofi uppsats ska in på söndag. (Kämpar för A, men nöjd med B.)
Två religionsuppgifter och en sam-hemskrivning ska in på måndag. (Kämpar för A i båda ämnena.)
En muntlig engelska-uppgift som ska göras under denna eller nästa vecka. (Kämpar för B.)

Plus lite prov och andra smågrejer. (Nationella i matte och engelska, samt ett muntligt i tyska. Satsar på A, B och C.)

STRESS.

1 kommentar: