fredag 24 maj 2013

Update om gårdagen. Jag är bäst på rubriker.

Det blev lite tomt igår, så skriver nu istället.


Efter det långa provet åkte jag hem, sov lite. Brukar aldrig hände men var lagom utslagen. Jag och Erik pratar lite på sms om att gå på bio, fast mest på skämt. Slutar hur som helst med att vi går på bio, Fast and Furious 6. Riktigt grym, längtar till sjuan. Innan det så åt vi middag på Subway, åt inte riktigt allt men blev väl typ 650 kalorier. Sedan åt jag ÄNNU mer godis på bion... Dumt.

Hamnade på 1678 kalorier där det mesta har varit skit. Drack massa vatten idag i hopp om att skölja ut lite cola zero och shit haha. Jag fattar inte ens varför men vatten är ju bra. Vägde prick 55 imorse, tror jag hade kunnat väga mindre om jag inte ätit så mycket skit igår. Minus fyra hekto i alla fall, trots mycket mat under helgen och igår. Så känns inte helt för jävligt. Har ett BMI på 21,2 nu. (USCH!) Men jag ska ner, och det är så skönt att jag sett ett hetskilo minus nu. (Även om det varit 1,5 upp först.) Skönt att det börjar försvinna.

Idag ska jag inte till skolan. Första lektionen blir inte av och den andra är matte. (Vi har 2-timmarslektioner.) Ska inte på den, eftersom att vi hade nationella igår. Känns onödigt. Och jag behöver plugga annat. Så jag ska ta det lugnt, vara med mamma, kanske få naglarna/håret fixat och plugga under den här helgen. Ska träffa en kompis också, inte setts på två veckor nu så känns lite tråkigt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar