torsdag 9 maj 2013

Inga planer.

Jag vet inte hur mycket jag åt igår. För mycket och jag orkar inte räkna. Säkert 3000 minst. Jag vet inte. Orkar inte. Dålig dag, punkt. Hoppas att det blir en bra dag idag, vägning imorgon. Illa. Massa hetsdagar + mens = Dåligt för vägning.

Är ledig idag, som de flesta. Vet dock inte vad jag ska göra. Just nu sitter jag bara i sängen och kollar artiklar och forum. Ni kan nog gissa vad dem handlar om.

Fick tillbaka tyskprovet redan igår. Var sjukt orolig och tänkte att jag MAX fått E, kanske F. Så dåligt kändes det. Fick C på läsförståelsen och D på det skriftliga. Blev riktigt nöjd eftersom att det är min sämsta ämne. Min mamma blev inte nöjd. Hon gnällde bara på att jag inte pluggat tillräckligt och att jag fick skylla mig själv. Hon t.o.m skrattade ÅT mig. Vafan? Jag var ju NÖJD. Varför säger hon aldrig "Wow, du måste ha pluggat jättemycket nu!" när jag får B eller A? Så himla trött på henne. Hon bryr sig om mina prestationer, presterar jag. Ja, då älskar hon mig. Kanske därför hon varit så sur senaste tiden? För att jag är så tjock.

Nej, nu ska jag inte överdriva. Men känns som att hon störts sig på mitt ätande, får väl verkligen försöka dra ner på det.

Tror jag ska gymma och äta lite idag. Bra.


1 kommentar:

  1. aow tycker du ska försöka släppa på fixeringen kring kalorier, du äter på tok för dåligt varje dag ju :( du kommer må så mycket bättre av att äta, tjah. ordentligt o lika mkt varje dag! funderar du inte på att söka hjälp? :3 din mamma borde inte ha reagerat så heller tkr jag :( kram!!

    SvaraRadera