måndag 6 maj 2013

JA!

Hemma igen haha! Det gick bra. Var jobbigt som fan, speciellt i början. Men brände 441 kalorier, vilket gör att jag hamnar på 264 just nu. MER än nöjd! Woho! Kände att 250 var för lite, mådde ju bättre än vad jag trodde att jag skulle göra. Så tänkte minst 300-350. Men blev nästan 450 så det är riktigt bra. Kan säga hejdå till både cocosbollsjäveln och Risifruttin. :D

Ska duscha nu och sedan fixa lite mat. Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska äta. Sugen på kesellapannkakorna men jävligt sugen på pasta också. Dock är pasta inte bra, jävla kolhydrater. Men sååå gott. Och man har ju kyckling eller kalkon/skinka till som innehåller protein. Hmm, mest sugen på pasta men tror det blir kesellapannkakor faktiskt. Det är nog bäst för mig. Klockan kommer vara över sju när jag äter så... Ingen pasta för mig. Nu kämpar vi för det. Fuck suget. Skiter i om det kan bli lika många kalorier, jag måste försöka tänka på VAD jag äter och vad det INNEHÅLLER och inte bara kalorier. För det funkar ju inte. Måste sluta hetsa också, det funkar ju verkligen inte. Skärpning som sagt!

Önska mig lycka till ikväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar