måndag 21 april 2014

Ben&Jerry.

Är det värt att äta glass eller inte?

1 kommentar:

  1. Ja jag tror att det viktigaste för mig just nu är att inse att det kanske inte kommer gå, men bara för det ska man inte ge upp! Jag skulle också vara skit glad om jag kom ner till en vikt på 50 kg, för så lite har jag inte vägt på fleeera år!

    Jag har redan typ lagt upp en plan i mitt huvud. Den är väldigt hård.
    Nu ska jag fasta i 5-10 dagar. Sen så ska jag bryta den på valborg. Sen får jag se hur hårt jag ska köra sen beroende på vad jag väger på valborg... Men jag är ju störd och sån allt eller inget människa så när jag bestämmer mig för att gå ner i vikt så lever jag på typ 300 kcal om dagen... vilket jag inte vill rekommendera till ngn annan. Så min plan är typ att fasta emellan åt eller äta så lite jag bara kan.. vet liksom inte hur annars jag ska göra för att hinna bli smal till sommaren.

    SvaraRadera