tisdag 8 april 2014

Trött.

Jag är så trött. Var ju trött redan igår. Slutade ändå med att man var uppe för sent. Vid halv tolv sätter vi på en dokumentär om Madagaskar att sova till. Var uppe till den i minst en timme. Dock lekte jag mycket mer med telefonen än kollade på själva dokumentär en haha. Så var trött imorse.

Bio med skolan som sagt, enkelt att inte äta. Filmen var dock lite seg.. Sen nu har jag suttit och arbetat lite med ett projekt faktiskt. Woho, high-five till mig! Måste tyvärr göra matte hemma ikväll då jag har matteprov imorgon. På torsdag är det nationellt prov i svenska 3 också. ORKAR INTE. Vill sova.

Om jag bara inte äter i skolan, en timme kvar innan jag slutar, så kommer jag nog inte äta förrän ikväll. Alltså fasta 22-24 timmar. Hoppas jag är stark. Problemet är dock om jag väljer att gymma och om jag väljer att äta före. Hoppas bara att jag orkar gymma strax efter 17.

5 kommentarer:

  1. jag är arbetslös och gör ingenting annat om dagarna än är på gymmet, så det är klart att man orkar då. med jobb/skola/plugg hade jag aldrig orkat <3

    SvaraRadera
  2. Usch, jag minns skolhetsen, inte roligt. Ett jobb tar ju slut när man går hem, men skolan är ju 24/7.

    SvaraRadera
  3. Orkar inte heller med nationella!! Har inte ens läst klart texthäftet än! :o

    SvaraRadera
  4. Sv: Jag är också så! Ena dagen vill jag ha muskler, andra vill jag bara vara hälsosam och den tredje är jag helt plötsligt jättefet och då måste jag börja skära ner på kalorierna. Ööh, så förvirrande!

    Åh, jag ska också köpa en rosa shaker hade jag tänkt! Och en lila! Haha. En stor och en liten. De är så fina! :D

    Mm, ja. Du har rätt i det där med att ligga på underskott och bygga muskler... Jag tror dock inte att det är rätt till att börja bulka två månader innan studenten dock, haha. Jag kanske inte hinner deffa av det! Väntar nog med bulken till hösten i så fall! ;)

    SvaraRadera