tisdag 15 april 2014

God morgon.

Gårdagens intag: 1198 kalorier.

Ja, klarade ju gränsen haha. Dock inte riktigt nöjd ändå. Hade hellre legat max på 1000. Nåväl, mycket bättre än 3000-4000 kalorier. Just nu sitter jag och Erik med varsin laptop, ovanligt, och ska spela lite WoW. Vet inte riktigt vad vi ska göra idag. Antagligen fixa lite småsaker till studentskivan. Jag har 1920-talstema så om någon har tips på t.ex. kläder som är lätta att hitta (fysisk butik) och billiga så blir jag glad. Annars satsar jag bara på en svart klänning jag har hemma och köper till lite accessoarer.

Hoppas intaget håller sig lågt idag, trots att hungern redan känns. Hoppas jag orkar träna ikväll, trots att jag tvivlar på det.

Vad ska ni göra idag?

1 kommentar:

  1. se det postivit, du fortsatte inte hetsa!

    nej jag bor inte ensam, bor hemma... men mina föräldrar fattar ingenting, haha:P

    SvaraRadera