onsdag 9 april 2014

Plugga...........

Var uppe lite för sent igen, så var som vanligt trött imorse. Gick upp lite senare än vanligt så blev inte tidig till skolan, utan kom "bara" fem minuter tidigt. Hann alltså inte plugga någon matte innan provet, var för lat för att dra upp matteboken på tåget heh. Men provet gick nog ändå ganska bra, kändes okej i alla fall. Får se senare antar jag.

Just nu sitter jag och äter på en proteinbar, 230 kalorier. Är fortfarande trött. Fryser också. Mitt klassrum är ganska kallt. Sitter med jacka och mina fingrar blir iskalla av att skriva på datorn. Hej, dålig blodcirkulation!

Jag har rast nu men börjar vid 12:15 igen, då ska vi fortsätta att skriva på det där Riga-projektet. Orkar inte... Sedan ska vi på någon teater som är baserad på 14 år och till salu. Intressant men samtidigt så är jag så seg och trött. Jag vill inte. Vill hem. Vill träna. Vet dock inte om jag orkar. Vi får se senare. Måste plugga lite inför svenska nationella som är imorgon. Läsa lite i häftet och läsa på lite om PM. Mitt betyg hänger typ på det här provet så hej ångest!

1 kommentar:

  1. Det kommer att gå bra på provet i dag! Svenska är lätt! Att bara skriva något ger i alla fall ett E! :)) Kram <3

    SvaraRadera