tisdag 1 april 2014

TW.

Intag: 935.
Uttag: 350.
Totalt: 585 kalorier.

Jag är ganska nöjd. Åt dock ett päron på kvällen, vilket var onödigt. Mådde skit på gymmet men glad att jag brände det jag ätit i skolan i alla fall. Kändes bara så ansträngande, inte alls lika bra flow som igår. 

Ätit mycket protein och bra mat idag egentligen så ska inte gnälla. Känner mig tyvärr tjock och misslyckad ändå. Känns som att jag aldrig kommer gå ner i vikt, aldrig på riktigt. Kommer vara fast i dessa överätnings- och svält-perioder och ingen kommer märka av någonting. Precis som vanligt.

Nu kommer lite triggande bilder, så TRIGGERWARNING.





 










5 kommentarer:

  1. Var försiktig fina du. <3

    SvaraRadera
  2. Åååh jag tror inte min kommentar publicerades? >.<

    SvaraRadera
  3. Att vara fast i svält och - överätningsperioder är så sjukt värdelöst och jobbigt, varför existerar inte ordet lagom i våra små ätstörda hjärnor?
    Och jag förstår vad du menar med att ingen märker någonting för att man är normalviktig. Jag hade problem med överätning i flera år och ingen märkte ett skit förrän det slog över i ren svält istället. Ibland är det så lätt att tänka "spelar väl ingen roll om jag svälter, jag är ju normalviktig ändå", men ätstörningen sitter ju verkligen inte i vikten och är inte på något sätt ett mått på hur "sjuk" man är(om du förstår vad jag menar). Har du bestämt om du ska söka hjälp än förresten? <3

    SvaraRadera
  4. Även utan träningen så äter du ju för lite, tänk på att kroppen bränner väldigt mycket bara av att vara vid liv också, för att andas, för att hjärtat ska slå, för att tarmarna ska funka osv <3

    SvaraRadera