fredag 4 april 2014

Kan inte min kropp bara försvinna, jag vill inte ha den.

Intervjun gick jättebra. Tjejen jag pratade med var jättetrevlig och jag hoppas på att kunna få bli volontär där, skulle vara häftigt!

Har bara ätit skit idag. Alltså choklad och lite chips för 850 kalorier. Bra där. Var på Hemköp och köpte protienbarer(Gainomax har kommit med två nya smaker!!!), lite choklad (dumt) och minichipspåsen(också dumt) men ville hetsa så ska vara glad. Gick runt och tittade på bullar, bakelser, glass, godis m.m. Ville köpa halva butiken ungefär. Tänkte nog äta tomatsoppa med pasta i (350) eller nudelsoppa (370) idag till middag. Orkar inte bry mig. Varit sugen på båda jättelänge och min kropp förtjänar ändå ingen näring. Jag vill dö. Jag vill försvinna. Jag vill hamna på sjukhus. Jag vill bara att min kropp ska kollapsa. Den ger mig inte vad jag vill ha, smalhet, så varför ska jag ge den vad den vill ha?

Imorgon är det högskoleprov. När ska jag få andas lite? Igår begravning, idag intervju, imorgon högskoleprov, söndag rensa gammelmormors lägenhet. Sedan börjar skolveckan igen. Jag orkar ingenting. Vill bara tyna bort i sängen. Någon annan som ska göra högskoleprovet förresten?

Just nu ligger jag i sängen, lyssnar på BMTH och väntar på att Erik ska komma hem. Hoppas han får mig att tänka på annat än all ångest...

2 kommentarer:

  1. Känner också att jag vill typ leva på tomma kalorier just nu, tills kroppen inte pallar mer helt enkelt. Någongång måste den ju säga ifrån när man misshandlar den som vi faktiskt gör? :(
    Åh BMTH <3

    SvaraRadera
  2. Åh, köpte också gainomaxbarer idag men vågar inte äta dem för att de är så himla dyra :/ sparar dem i skolväskan ifall jag skulle behöva nåt i nödfall tills de blir helt mosiga.

    SvaraRadera