söndag 6 april 2014

Så jävla illa.

Gårdagens intag: 1938.
Gårdagens uttag: 400.
Gårdagens totalt: 1538 kalorier.


Ugh. Gick inte så bra. Högskoleprovet gick inte heller bra. Gick sämre än sist, så är ganska pissed över det. Bortslösade pengar, bortslösad tid, bortslösad energi och oro. Bara ugh, så onödigt. Det enda positiva var att jag knappt tänkte ätstörda tankar under provet. Brukar tänka på ätstörda saker säkert 90% av tiden, om inte mer. Så det var väl det provet var bra för hahah. Så jävla illa.


Idag hade jag en minihets imorse. Inte hets kaloriermässigt, 600, men beteendet... Skäms. Sedan åkte jag till gammelmormors lägenhet och började rensa tillsammans med de andra, plockade på mig överdrivet med saker. Hej nostalgisk. Men dagen fortsatta på samma sätt och ätit minst 4000 kalorier idag. Jag hatar mig själv. Varför är jag så svag? Varför föll jag in i en sådan här dålig överätnings- och hetsperiod? Det skulle vara skönare att dö än att fortsätta så här. Vill bara svälta igen. Jag vågar inte ens väga mig. Vill gråta av bara tanken. Nu tänker jag sova till en dokumentär om djur eller något.

1 kommentar:

  1. Brukar också tänka så när jag måste fokusera på något annat, "jag har i alla fall inte tid med att tänka på mat eller vikt". Så stört...

    4000 är ingen kul siffra :c Hatar det äckliga överätningsträsket, föredrar svältperioderna isåfall :/

    SvaraRadera