tisdag 29 april 2014

Mår kasst.

Söndagens kalorier: Ca 3500.

Jag har ingen aning. Det blev mycket. Mådde illa, svullen mage, ont i magen, ångest hela jävla tiden. Skitkul, verkligen.

Dagens kalorier: Ca 1600-1700.

Bara onyttigheter. Noll näring. Det närmaste mat jag åt var fucking nudelsoppa. Jag hatar mig själv. Ont i magen. Så mätt.

Hade engelska på morgonen i två timmar. Mådde kasst. Sedan gick jag faktiskt hem. Händer sällan. Mådde dåligt och hade ändå bara onödiga lektioner kvar. Mår fortfarande illa och har en konstig känsla i kroppen, magen framför allt. Inte spytt eller någonting så det är sjukt frustrerande att inte veta varför. Mått så här sedan i fredags. Fuck brownies.

Igår var jag uppe till halv tre dessutom för att bli klar med gymnasiearbetet. Blev inte tillräckligt långt egentligen men det kanske är okej ändå.

Nu ska jag försöka plugga inför nationella sv muntliga imorgon. Bra. Klockan ett på natten, dagen innan. Har inte kunnat fokuserat idag och nu tvingar jag mig. Mår fan mer illa vid datorn... Första gången jag startar den idag. Vet inte ens om jag tänker göra nationella imorgon. Mår kasst. Är dåligt förberedd. Det är ett viktigt prov och avgör en hel del av mitt betyg. Vill inte sumpa det pga illamående m.m. Ska i alla fall försöka plugga lite. Se hur det går. Sedan beroende på vad jag får ihop så får jag känna efter imorgon bitti hur jag mår.

3 kommentarer: