måndag 14 april 2014

Desperat.

Lördagens kalorier: 3262.
Gårdagens kalorier: Ca 3250.

Jag försöker ju räkna mina hetskalas för att förstå hur hemsk jag är. Hur kan jag trycka i mig så här mycket mat? Jag äter fast jag inte är hungrig. Jag äter fast jag mår illa. Jag äter fast jag knappt har sug. Vad är det för fel på mig?

Idag bryter jag hetsen. Jag måste. På torsdag är det studentskiva och då vill jag åtminstone ha gått ner den här jävla hetsvikten. Inte för att jag vet vad jag väger eller behöver gå ner men ändå. Vill inte känna mig svullen. Vill inte att magen ska vara hur jävla stor som helst... Vågar inte väga mig heller. Usch, nej ångest.

Har ätit 337 kalorier än så länge. Tänkte sätta maxgränsen på 1200 men helst 1000. Vill inte sätta för lågt med tanke på fyra dagars extremt stora hetsintag. Kan ju bli "Fuck it, jag är hungrig/sugen så nu äter jag." annars.


Förresten, någon som har något speciellt tips på hur jag kan gå ner lite hetsvikt till dess? Förutom att restricta kalorierna, försöka träna och dricka mycket vatten. Jag vet att det inte går att gå ner så mycket på tre dagar men jag skiter i om det är vatten eller fett. Vill bara bli av med svullnaden. Kan inte testa laxeringsmedel, men undrar om vätskedrivande funkar?? Eller något annat. Lite desperat ehe..

4 kommentarer:

  1. För mig är det typ så att ju mer jag fokuserar och obsessar över maten och vikten ju mer äter jag...

    SvaraRadera
  2. Te är vätskedrivande, speciellt grönt, men då är risken att du drar ut för mycket vatten, får vätskebrist och går upp vattenvikt istället. Annars funkar det bra att lägga en matsked linfrön i vatten några timmar och äta, det blir som ett slem som går rakt igenom kroppen och rensar ur skit ur tarmarna osv :P

    SvaraRadera
  3. Sv: Det är så lätt att bara göra annat än vad en borde! Ska vi göra en pakt att försöka plugga lite varje dag? Även om vi inte gör allt vi tänkt, så gör vi åtminstone något! Minst en halvtimma plugg varje dag den här veckan! Är du på? :D

    SvaraRadera
  4. Ersätt varje måltid med frukt, du får i dig sockret!

    SvaraRadera