onsdag 23 april 2014

En bra matdag.

Gårdagens intag: 612 kalorier.

Jaaaaaaaaaaa! En bra dag. Det var så skönt. Jag var lite hungrig sent på kvällen och var nära på att äta en bar. Visst, det finns ohälsosammare alternativ men ändå. Glad att jag stod emot. Nu har jag istället fastat i över 17 timmar. Funderar på att fasta fram till middag eller om jag ska äta en proteinbar i skolan. Tönt jag är. Vi får se. Ska kanske spela pingis med Erik efter skolan haha. Det var kul sist, då var vi i och för sig fyra personer men blir nog roligt ändå!

Haft matte idag. Ångest. Går verkligen inte bra... Nu har jag eget arbete och ska snart fixa med mitt gymnasiearbete. Dricker cola zero för mina sista pengar i princip. </3

6 kommentarer:

  1. Sv: samma här! Jag har ett hungrigt psyke typ. Ibland kan jag vara hur o-hungrig som helst men ändå gå och stoppa i mig bara för att, fattar inte ens varför.

    SvaraRadera
  2. re: Tack! Vet väl någonstans att det är mest vätska, men ja, ändå inte kul liksom. Men ett halvkilo till så ligger jag på samma vikt som innan påsk :) Skönt.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Hej Nathalie!

    Jag heter Agnes och skriver just nu mitt examensarbete på socionomprogrammet. Jag skulle gärna vilja veta dina tankar om några saker gällande ditt bloggande och ställa några frågor till dig. Mejla jättegärna mig eller skriv din mejl här?

    Mvh
    Agnes

    SvaraRadera
  4. Sorry glömde skriva min mejl! agnes.johannesson@gmail.com

    SvaraRadera
  5. BRA dag? äsdelen som talar va ): <3kram

    SvaraRadera