måndag 7 april 2014

Tankar om morgondagen.

I skolan tänkte jag att jag skulle till gymmet. Först skulle jag bara till biblioteket, betala förseningsavgift och vila lite hemma samt ladda telefonen. På biblioteket tog det lång tid. Och hon la på någon kostnad jag inte var beredd på så blev hundra kronor dyrare, surt som fan. Gick hem. Trött och halv sent. Bara suttit hemma sedan dess och funderat på gymmet. Är trött. Är rädd för att hetsa. Har ångest. Tror jag skippar gymmet och äter middag snart. Ha en liten nertrappningsdag efter hetsattackerna haha. Imorgon ska jag i alla fall träna. Kanske fasta också. På morgonen ska vi på bio med skolan, då kan jag dricka cola zero och vatten. Sen är det lunch och då blir det antingen det jag brukar äta i skolan (Frukt/riskakor/Skyr/proteinbar.) eller ingenting. Beroende på hur jag mår. Sedan plugga två timmar. Sedan samtal i en timme. Sedan gym. Sedan hem och duscha och äta. Kanske kan bli en 22-24 timmars fasta om jag inte äter förrän efter gymmet? Många tankar.

Ska nog gå och laga mat nu så klockan inte blir så mycket. Är inte direkt hungrig men vill inte vänta tills sugen slår till allt för hårt och jag ger upp och hetsar på bullar och biskvier igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar