lördag 19 april 2014

Studentskiva och hets.

Gårdagens intag: Ca 1200 kalorier.

Det var svårt att räkna eftersom att det var studentskivans mat. Åt inget innan som tur var. Det var 1920-talstema och jag kände mig faktiskt helt okej fin, fast jag är tjock. Hade lite väl många tjockis- och ångesttankar tyvärr. Finns så många smala i min skola. Kände mig nog mest nöjd med håret som min mamma fixade. Någon uppsättning där vi försökte efterlikna bilder från internet. Jag är inte så duktig på att fixa mig så ja, min mamma hjälpte mig med både håruppsättning och sminkning haha! Tänkte faktiskt lägga upp lite bilder för ovanlighetens skull haha! Jag hade ändå jättetrevligt. Jag var där med mamma, pappa, moster och Erik.

Dagens intag: Ca 3819 kalorier.

Hets, äcklig, tjock. Magen har gjort ont och jag har mått illa. Mycket yrsel också. Orkar inte med mig själv.


Jag och Erik


Håret! :)


14 kommentarer:

  1. Eller hur ?? Jätte fin.. Shit !!!

    SvaraRadera
  2. Shit va vacker du är

    SvaraRadera
  3. Åh, vad fin du är! Och så söt tillsammans med din pojkvän! Finisar! ^^ <3

    SvaraRadera
  4. Men gud, du är ju jättesnygg!

    SvaraRadera
  5. Du är superfin gumman!! Och du är allt annat än tjock!!! <3

    SvaraRadera
  6. Altså Nathalie du är VACKER don't you see? Du skriver att du känner dig tjock och det kan ju inte jag säga emot, men när du säger att du är tjock så är mitt svar nej. Du är inte tjock. Söta bilder btw.^^

    SvaraRadera
  7. Men åh, vad fin du är!
    Du skriver ju verkligen hela tiden om hur mycket du hetsar och hur tjock du känner dig osv.
    Så är du ju istället smal och jättevacker!
    Önskar att du kunde se själv hur fin och dessutom smal du är.
    Kram <3

    SvaraRadera
  8. Men guvars, vad fin du är!!

    SvaraRadera
  9. Shit vad fin du är! Och du är fan inte tjock, fattar inte att du kan se sådär bra ut fast du säger att du hetsar jämt >:C

    SvaraRadera
  10. Satan vad fin du är! Önskar så att du kunde se det själv<3

    SvaraRadera
  11. åh vad fin du är! jätte vacker och inte alls tjock

    SvaraRadera