måndag 21 april 2014

Jag borde plugga.

Jag har försökt göra mitt gymnasiearbete men det bara går inte. Det går inte!!! Jag öppnar upp det, tittar lite på det och tänker att jag bara ska kolla en grej på facebook, eller en blogg, eller ett forum, eller någonting, vad som helst förutom just gymnasiearbetet. Tror det ska in imorgon, åtminstone denna vecka. Minst 15 sidor långt ska det vara. Jag har fyra-fem sidor. Bra jobbat. Har fastnat på teoretisk bakgrund också. Vet inte vart jag ska ta vägen. Orkar inte.

Ätit 300 kalorier. Choklad. Kan det inte bara ta slut? Tror jag kastar resten av mitt påskägg.. Har mensvärk. Känns lite som att en del av hetssuget försvann när mensen kom. Kan ha varit en förklaring till att hetssuget varit så starkt senaste tiden. Har dock tankar på att hetsa i mig en half baked Ben&Jerry som står i frysen. Drömmer även om att hetsa och spy upp den när mamma gått. Hört att glass ska vara ganska enkelt. Medan typ bröd ska vara svårt. Samtidigt vill jag aldrig testa. Lär nog bara äta den. Eller förhoppningsvis så sköter jag mig resten av dagen. Imorgon börjar skolan. Så jag tänker att detta kan vara min sista fusk/hetsdag. Varför tänker man alltid så? Dagen är redan förstörd. Jag kan börja imorgon. Ursäkter. Hela tiden. Bara för att mätta hetsmonstren.

Jag tror jag har lite träningsvärk i min arm hahah! Efter pingisen igår. Alltså inte mycket träningsvärk eller för att träningen var tung. Antar att jag bara använde någon muskel jag inte brukar använda, samt så är mina armar patetiskt svaga.

3 kommentarer:

  1. jag har inte gått ner någonting :):):)

    SvaraRadera
  2. Försök att inte tänka för mycket, även om det är sjukt svårt. Ät en ordentlig portion mat och se hur det känns efteråt. Kroppen har ofta brister när man har sånt sug, kanske kan hjälpa? :)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Jag tänker också sådär, men samtidigt så vet jag att om jag hetsar i mig resten av påskägget nu så kommer jag inte kunna stänga byxorna imorrn när jag ska till skolan, och då lugnar sig hetsmonstret lite :/ vad handlar ditt gymnasiearbete om?

    SvaraRadera