måndag 7 april 2014

Sjuka tankar.

Jag är fortfarande mätt från gårdagen. Så jävla äckligt. Magen känns som en deg gjort av fett och jag vill bara lägga mig ner och dö. Konstigt nog kunde jag dra in den och den såg platt ut imorse. Hur kan jag vara svullen ibland när jag "svälter" och sen "platt" när jag hetsat!? Så konstigt.

Idag har jag tänkt många sjuka tankar. Jag kan inte låta bli. Dagdrömmer om att fettsugas, skära bort fettet på låren alldeles själv, svimma, läggas in, bli underviktig, bli sedd. Jag är så sjukt störd. Varför tänker jag så här? Vad är det för fel på mig?

Jag sitter i skolan nu och försöker att arbeta, går inte så bra. Är trött. Inte sovit ut sedan förra helgen. Ugh. Har cola zero, sockerfria tuggummin, en proteinbar och två äpplen. Hoppas på att inte äta allt men gör jag det så tänker jag inte bli arg eller något. Den här dagen måste bli bra. Tänker inte bli upprörd och "råka" hetsa bara för att man ätit för mycket i skolan. Jag hoppas jag orkar ta mig till gymmet idag, känns verkligen inte så nu. Regnet öser ner, jag är trött, jag känner mig äcklig. Vill bara duscha och krypa ner i sängen och sova tills jag vaknar upp smal och lycklig. Som om...


2 kommentarer:

  1. Sådär är min mage också typ. Eller nja, när jag hetsat spricker den nästan, men när jag ätit "mer" så är den platt och när jag svälter så svullnar den upp. Tror det är luft eller nåt, jag får alltid så ont i magen när jag är hungrig och det är då den svullnar upp.

    SvaraRadera
  2. Min mage brukar också bli sådär, "platt" när jag ätit mycket och som en stor ballong när jag fastar eller äter lite. Fast det beror på att det samlas luft i magen av någon anledning, kan göra så sjukt ont också!

    Jobbigt med alla ätstörda tankar, fast innerst inne så vet du nog att du egentligen inte vill läggas in eller bli sjukligt underviktig. Men förstår, det är jobbigt att känna sig osynlig och fast i sin lilla bubbla. Har du berättat för din familj om ätstörningen (mer än killen då) ? Kram

    SvaraRadera