torsdag 10 april 2014

Konversation innan hets.

När man är på Hemköp för att köpa hetsmat och man har den här konversationen med en söt, gammal tant.

Tant: Åh, visst är det svårt att välja godis! (Jag stod alltså vid chokladhyllan.)
Jag: Heheh, ja, hehe.
Tant: Jag brukar alltid äta något sött, äter godis varje dag. C:
Jag: Heheh, jag med, heheh.
Tant: Men du är så tunn så det är okej.
Jag: Eheh, va? Ehehh..
Tant: Ja, jag är inte så tunn.. *skratt*
Jag: Hehehh..?
*Tant går iväg*

Kul när man ska hetsa.

3 kommentarer:

  1. sv; Det svåraste är egentligen att Börja träna mycket, när man sen passerat det hindret och fått in rutin sköter ångesten oftast att det blir av (precis som att ångest vore nåt bra men aa..)

    Vilken gullig tant, fast ja i aaaningen fel situation. Inte samma sak men minst lika jobbigt på släktkalas och liknande när gammelfaster/mormor/farfar häver ur sig "tänk att du kan äta såå mycket tårta utan att lägga på dig ett gram!" när man kommit in i hets-mood och planerar att dendär tredje biten ligger i toan om 5 minuter. Eller bara den lilla detaljen att det är ca allt man ätit på över en vecka.

    SvaraRadera
  2. Haha, åh vad jag önskar att nån random människa kunde säga så till mig :P

    SvaraRadera