fredag 25 april 2014

Vad ska vi göra?

Gårdagens intag: 1860 kalorier.

Det gick mindre bra igår, det kunde ha gått bättre. Jag, mamma och Erik gick bara till O´Learys och åt. Klockan tickade på, alla var hungriga och jag och Erik hade svårt att hitta någon restaurang. Vi kanske ska äta ute idag igen... På något seriösare ställe. Orkar inte. Har ångest över gårdagens mat, ångest över dagens möjliga kaloririka mat med Erik, ångest över morgondagens möjliga lunch på stan med Erik och ångest över middagen på Kinamuren med två vänner som jag ska på på söndag. Det är asiatisk buffe............ Efter middagen igår åt jag tyvärr glass, annars hade dagen känts mer okej.

Någon som har tips på vad för kul man kan göra för speciellt med sin partner som helst inte involverar en restaurang? >.<
Eller tips på bra restaurang i Stockholm hahah..


Jag är inte hungrig men mådde nyligen väldigt illa och som många säger så kan hunger visa sig som illamående. Lär äta max 400 kalorier i skolan, minst 0. Vi får se hur det blir. Har cola zero, tuggummi och barer. Har dock prov, vi ska skriva en uppsats om livstil och hälsa. Hahah, så ironiskt...

1 kommentar:

  1. Sv: jag hetsar ju inte varje dag så de dagarna jag svälter hinner jag (förhoppningsvis) bränna det jag hetsade i mig :/ försöker ha max en hetsdag i veckan, men då får jag säkert i mig så det täcker det jag inte äter resten av veckan, så det blir plus minus noll.

    Restaurangfria dejter kan man ha i tex botanisk trädgård, gå runt och titta på blommor? :D bowla? Gå på museum eller nåt sånt om det finns nåt roligt i närheten? Bara ströva runt på stan och kolla på roliga grejer, fönstershoppa osv :)

    SvaraRadera