fredag 4 april 2014

Fetto.

Jag har sovit sisådär inatt. Först la vi oss inte förrän vid halv tre, mitt fel. Synd om Erik som gick upp megatidigt för jobb. Känner mig taskig. :c

Jag hade satt tusen alarm pga inte bestämt mig när jag skulle upp. Så är inte direkt utvilad haha. Jag ska till en tjejjour i Sollentuna idag på intervju klockan 13. Har ju ett skolprojekt som sagt. Lär bli tvungen att gå hemifrån senast halv tolv tror jag. Innan det ska jag klä på mig, fixa lite mer med intervjufrågor, skriva ut dem, läsa på lite mer om Ledarskap och Organisation, packa ihop det som behövs och sen är jag nog redo. Dock trött trots att klockan är halv elva, vilket innebär att jag har en timme på mig. Snark... Vill inte. Vill sova mer.

Begravningen var fin igår, riktigt fin. Det var en ganska bra dag med tanke på omständigheterna. Tack till alla som beklagat. <3 Det jag tycker är värst är allt jag åt. Ugh sådan ångest igår. Och som att jag inte lärde mig. Nej. Jag kände mig för mätt imorse så kände att det var lika bra att äta upp chokladen som fanns kvar. Hej 400 jävligt onödiga kalorier. Hej ångest. ED logic = No sense.

Tänkte försöka hålla mig till 1200 idag. Inte så lågt som jag brukar hoppas på kanske men känner mig som sagt väldigt seg och risken att hetsa/överäta är halvstor för mig när man misslyckats så här mycket. Jag vill inte ens veta vad jag väger.

Studentskiva om 1,5 vecka också. Kul. Jag som skulle ha gått ner i vikt till dess. Aja, får sätta upp studenten som ett större mål.

Någon som kan gissa på vad man kan gå ner på 1,5 vecka utan fasta? Men relativt lågt intag förhoppningsvis alla dagar och en del träning?

Nu måste jag fixa allt! Hoppas ni har en bättre dag än jag.

1 kommentar:

  1. ED logic är helt sjukt, ibland blir jag chockad över hur dumma besluten låter i efterhand...
    Ingen aning om hur mycket man kan gå ner på 1,5 vecka utan svält, men runt 2 kg skulle väl kunna gå? Med ett intag på runt 1000 och träning? Har ingen aning egentligen, ren gissning

    SvaraRadera