onsdag 24 juli 2013

After Earth.

Jag och min kompis Madde såg filmen After Earth. Jag tycker den var riktigt bra! Och det var härligt att träffa henne igen. Will Smith och hans son är med i filmen och den handlar om att jorden inte går att leva på. Ja, det är en sådan film. Men den var bra. Tyckte dem spelade bra, speciellt sonen med tanke på att han är så ung och egentligen säkert gjorde en del känslosamma saker åt en greenscreen eller något haha. :')

Intag: 1257.
Uttag: 403.
Totalt: 854 kalorier.

Är helt okej nöjd över dagen, bra kalorimässigt men åt tyvärr för mycket godis. Hade kunnat äta bättre och kanske mindre. Nåväl, har tränat och ätit relativt bra tre dagar i sträck. Har brutit hetsen, även fast sugen är kvar. Är sjukt sugen på typ chips eller pasta. Tror det blir pasta imorgon. Bättre än chips haha. Just nu har jag inget mer att skriva, förutom att jag är så taggad på att bli smal. Det är sååå triggande att se massa smala människor överallt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar