måndag 1 juli 2013

Första juli - Starten!

Första juli. Måndag. Idag börjar vi!

Jag har vägt mig. 56,1 kilo. Usch. Jag som var nere på 54,3 ett tag. Struntsamma! Nu ska kilona bort! Tror ni jag kan gå ner till 51,1 på lite mer än 7 veckor?

På ShapeUp skrev jag att jag vill gå ner till 46, alltså minus tio kilo. (Och ett hekto.) Det kommer ta 13 veckor, jag testade att skriva in 51 och det skulle ta 7 veckor så om jag kämpar så borde det gå. Jag skrev in att jag vill gå ner 0,75 kilo per vecka och fick en kalorigräns på 1028, vill jag äta mer så måste jag träna.

Idag måste jag träna, för vi ska ha filmkväll hemma hos mig. Jag, Erik och Alex. Men jag ska äta bra saker, jag ska vara duktig. Ska strax fixa en frukost och sedan ska jag till centrum och hitta en tröja jag kan gymma i. På tisdag och onsdag är det gymmet som gäller med mamma! Idag blir det nog mest ut och ta en PW/jogga lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar