onsdag 3 juli 2013

Alla inlägg tycks handla om mat och träning?

Åt nyss en väldigt sen lunch. Men får väl äta något mindre till middag + ett mellanmål eller två.

Blev samma som middagen igår. Tog 40 gram pasta, min mamma tyckte det var för lite? Hon brukar klaga på att jag äter för mycket. Brukar äta 100 gram heheheh... Men funderar på att ligga på 40-50 gram max. Till pastan blev det korvstroganoff med broccoli. Hamnade på 327. Så för stunden ligger jag på 266 kalorier.

Innan "lunchen" tog jag och Erik en kort promenad, men räknar det som vardagsmortion. Lugnt tempo bara. Förutom den träningen jag skrivit så har jag även gjort en minut plankan och några misslyckade jumping sqauts. Ska till gymmet om typ två timmar. Då hoppas jag på att få bränna hundra kalorier i alla fall. Sedan blir det ju mest styrka.

Inga direkt matplaner annars. Ska höra vad mamma ska äta. Vi har kokat massa färskpotatis. Så kanske blir något med det. Är mer sugen på barer, kanske shakes. Har en liten mellanmålsbar på typ 147 kalorier. Lite sugen på den. Får se om jag tar den idag kanske. Imorgon blir det antagligen inget gym, om inte Erik vill köra lite kondition där. Vi kanske kör ute. Eller inte alls. Hur som helst så funderar jag på att ta en joggingtur eller PW medan han jobbar. Det är lite kul att planera. Och kul att maten gått så bra än så länge!

Idag ska jag även skriva upp lite seriösare vad jag gör på gymmet, så kan ni se det sen. Glömde mobilen igår, haha. Helt idiotiskt. Ingen musik under konditionsträningen.

Hoppas ni inte tycker mina inlägg blir tråkiga? Känns som att de bara handlat om man och träning nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar