lördag 6 juli 2013

Hetsträning, Ben&Jerry och Sommar!

Som sagt så var jag ju på gymmet igår, sedan duschade jag och stack vidare till mina kusiner. Plus farmor som var där på besök. Jag och Erik, han hängde med den sötnöten, var där ett tag. Och allt jag åt var några hallon och liiite vattenmelon. Efter besöket låg jag ändå på knappt 100 kalorier. Men vad händer? Jag och mamma bestämmer att vi ska gå en lång PW. För att bränna. För att äta dåliga saker. Jag åt en del Ben&Jerry och lite chips. Men ändå hamnade jag totalt bara på 650 kalorier igår, känns så jävla bra!

Vet ni vad som hände sen? Alex ringde. Frågade om jag och Erik ville följa med till "Sommar!", jag sa att Erik sov men att jag kunde komma. Så duschade lite snabbt och bytte om. Stack dit, var lite osäker på om jag gick rätt. Men det gjorde jag. Mötte Alex och en av hennes kompisar Daniel där. Det var riktigt kul! Jag drack ingenting, brukar sällan dricka alkohol. Kan liksom smaka men nej tack. Plus nu försöker jag vara duktig och jag har redan fuskat en gång. Och jag vill inte bli full, aldrig varit det och vill aldrig bli. Drack inte ens vatten/cola zero! Hade mina tuggummin, haha! Fast var jättesugen på att köpa antingen en hamburgare, en Ben&Jerry glass (!!!) eller en Ben&Jerry milkshake(!!!!!!!!!!!). Som de hade där då. Måste testa någon gång. Men åt inget.

Men fan vad jobbiga killar kan vara. Flera stycken var på mig och jag sa att jag hade kille, men vissa lyssnade inte. Gick bara därifrån då. Orkar inte skriva så mycket om det haha. En grej var sååå jobbig på vägen hem. Burger King. Alex köpte pommes och dip. Fan vad sugen jag var. Men åt inget. Kom hem vid fyra efter att ha suttit och snackat med några sociala människor på tunnelbanan. Erik vaknade, han hade sovit sedan halv åtta. Störda, söta jävel! Men vi låg och pratade, länge. Vi gick och la oss lite över sex tror jag? Vet dock inte om han sov något mer. Han sa att han var pigg och skulle ändå till upp till jobbet vid sju. Vaknade inte ens till när han gick imorse, det brukar jag göra. Hahah, lagom trött. Mamma tittade in två gånger också under förmiddagen. Låg helt döööööööd.

Gick upp typ, tjugo över ett eftersom att jag skulle ut med hunden vid halv. Så nu har jag varit ute med henne, suttit lite vid datorn och plockat liiiite på rummet. Nu ska jag skriva mat och träning, sedan ska jag nog städa och eller äta frukost.


GÅRDAGENS MAT


Frukost: (Om det räknas som sen frukost.) Tre skivor LCHF-bröd med skinka. 191 kalorier.

Lunch: Gainomax energybar, choklad. 170 kalorier.

Mellanmål: Hallon och melon. 41 kalorier.

Middag: 279 gram Ben och Jerry och 50 gram Grillchips. 1018 kalorier.


GÅRDAGENS TRÄNING

Kondition på gymmet

18,5 min på cross.
10 min på löpbandet.

Kommentar: Gick bra, blev riktigt svettig. Tränade för att jag inte trodde det skulle bli något mer. Brände 307.

PW ute med mamma

1 timme och 10 minuter PW ute medan man pratade.

Kommentar: Mysigt och lite jobbigt, men väldigt bra! Brände 464.

Intag: 1421.
Uttag: 771.
Totalt: 650 kalorier.

Stört att jag brände så mycket igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar