tisdag 16 juli 2013

Frukost och snart gym.

Frukost blev 186 kalorier. Gröt med kanel, lite socker och lite mjölk. Väldigt gott! Snart kommer Erik hem, han slutade väldigt tidigt! Tyvärr glömde han att köpa min hårfärg, men det får inhandlas senare i veckan helt enkelt. Funderar på att be mamma att bara bleka det, så kan jag vara blond i någon dag. Mitt hår ser för jävligt ut just nu. Behöver klippas och färgas. Solblekt, utväxt och slitet. Kul va?

Ska till gymmet med Erik idag, första gången på länge som han följer med! Och kul att slippa träna ensam, eller egentligen spelar det inte så stor roll men när jag fick veta att han snart var hemma så trodde jag det inte skulle bli något gym alls idag. Så jag är nöjd! Har bara druckit ett glas vatten idag, cirka 250 ml. Igår drack jag över två liter! Skärpning nu, drick mer. *Går och fyller på glas!*

2 kommentarer:

  1. sv: Jag känner igen mig i dina inlägg också, förutom att jag är en jävla flodhäst som aldrig tar mig till gymmet...

    Tack för dina fina ord, jag tror inte du har läst mina bloggar tidigare, för de kommenterade jag aldrig med så det var sällan någon som hittade till dem. Min senaste hette uncategorized.blogg.se.

    Men du är så jävla välkommen att följa min nya och kämpa tillsammans. Det kan behövas för mig >.<

    SvaraRadera
  2. Hej fin-Natta, jag har saknat dig.♥
    Jag ska läsa ikapp alla dina inlägg jag missat.

    Kramar. <3

    SvaraRadera