onsdag 3 juli 2013

Insanity workout.

Jag gjorde hemövningar.

Insanity workout, fit test 1.

Switch kicks: 55 reps.
Power sqauts: 35 reps.
Power jumps: 70 reps.
Power knees: 25 reps.
Globe jumps: 33 jumps.
Suicide jumps: 10 reps.
Push up jacks: 0 reps. Kunde bara inte. Varken tekniken eller styrkan.
Low plank oblique: 40 reps.

Den sägs bränna flera hundra kalorier men jag som inte orkar göra så mycket som man skulle. Vilket är okej som nybörjare. Vissa grejer får jag inte riktigt in tekniken på men jag körde ändå. Push up jacks är bara.. glöm det! Hahaha, så svag. </3

Brände cirka 160 enligt pulsklockan. Men gjorde som sagt inte under hela den tiden man skulle. Samt att jag inte räknade upp- och nervärmningen. Sedan vet jag inte om man kan räkna den träningen med pulsklocka eller inte. Orkar inte bry mig. Jag är svettig, alltså har jag gjort något bra. Och jag är glad att jag gjorde något. Bättre än inget liksom. Skriver bara in -160 på ShapeUp.

Åt LCHF-bröd med skinka till frukost, 99 kalorier. Så ligger på -61 för stunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar