tisdag 23 juli 2013

To the gym!

Packade ner en Gainomax protein bar i väskan som jag har med mig till gymmet, får se om jag äter den. Och eller lunch. Jag vet inte. Vi får se hur träningen går. Hoppas bara jag orkar bränna tillräckligt för att bli nöjd. Men jag vill inte skriva ut några siffror så här i förväg för då blir det som en press. Igår skrev jag 300 och då blev det ett måste, visserligen brände jag 500 men ändå. Hade jag slutat vid 250 hade jag inte varit nöjd. Nu vill jag ju bränna 500-700. Men jag tänker inte sätta en sådan press på mig själv. 200 vet jag att jag i stort sätt alltid klarar, även om jag är yr eller så. Nu är jag inte yr ofta och jag går sällan iväg från gymmet och mår dåligt. Tvärtom. Så minst 200 men mer känns bra. Hej, sätt mer press på dig själv Nathalie. Åhhhh, blir så sjukt irriterad på mig själv. Kan jag inte bara dö?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar