lördag 27 juli 2013

Jag är stolt.

Jag åt gröt med socker, kanel och mjölk till frukost. Har hängt mest hemma men även varit ute och sprungit. Kändes RIKTIGT bra, är stolt över mig själv faktiskt. Och det är inte ofta kan jag lova. Brände 550 kalorier på cirka 49 minuter. Känns också bra. Så fort jag kom hem så duschade jag och efter det ordnade jag en lunch. En stor lunch på 565 kalorier, men jag ångrar ingenting. Är fortfarande mätt. Ligger på 203 kalorier för stunden. Tänkte visa lite bilder jag tagit idag! Sällan det sker!

Gröt!

I slutet av spring/PW-turen.

Pulsklockan med antal brända kalorier.

SVETTIG Nathalie, det rann.

Lunch! Pasta med kyckling, sås och babyspenat.

1 kommentar:

  1. Låter mysigt! Hoppas du haft en fin dag, och får en ännu bättre morgondag! ♥

    Kramar. <3

    SvaraRadera