onsdag 24 juli 2013

God morgon! :)

God morgon! :) Jag är så himla glad!

Jag ställde mig på vågen lite snabbt idag, bara för att se om man var på väg åt rätt håll. Hade dock underkläder på mig men vågen visade ändå minus. Så måste ha gått ner liiite mer än vad vågen säger. Kanske.Nu stod det i alla fall att jag gått ner 8 hekto. Trots att jag ätit godis. Så väger 56 nu. Fan vad skönt. Ångesten förut alltså haha. På tre dagar också, vet att det är en del vatten men känns skönt ändå. Jag är på väg mot rätt håll!

Och på måndag börjar jag sommarjobba. Vet inte hur det blir med träningen då men jag kan i alla fall alltid ha med mig hälsosamma luncher, och inte behöva frestas av godis som finns hemma och så. :)

Inga planer idag på maten, förutom att jag antagligen ska till gymmet och tror jag ska äta pasta till lunch. Men inte så mycket, men lite. Jag vet inte. Vet inte vad jag ska äta nu. Tänkte först att jag kunde äta pasta, kyckling, sallad och fettfri vitlöksdressing men insåg att vi inte har någon sallad hemma och jag orkar inte köpa det nu bara för att äta och sedan gå ut igen. Nej, tack. Då äter jag hellre något annat och äter pasta senare. Kan köpa sallad efter gymmet. Frågan är vad man ska äta nu...

2 kommentarer:

  1. Jag har varit hos mamma och pappa i tre dagar OCH haft mens... gissa om jag hade ett stort fett plus i morse..? :((

    SvaraRadera