torsdag 4 juli 2013

Var är ni?

Frukost/Lunch: Kesellapannkaka med sylt. 204 kalorier.

Middag: Pasta med kyckling, tomatsås och kronärtskockshjärtan. 468 kalorier.

Övrigt: Sprite zero och cola zero. 6 kalorier. 

Kommentar: Maten blev konstig idag, åt frukost vid 12. Stack till tandläkaren klockan 14 och fick något klet på tänderna som gjorde att jag inte fick äta förrän 15:45. Hängde med Erik och Alex innan vi drog hem till mig och Erik och fixade mat. Var döhungrig. Första gången jag var hungrig på dessa fyra dagar typ. Vi kollade på film och resten av kvällen har jag bara vara allmänt sugen på att äta något. Borde ha ätit bättre idag. Typ en tidigare frukost, bättre lunch och kanske något mellanmål. Jag vet ju att det inte är bra att hamna på dessa siffror, egentligen.

Träning

Lite jog on the place och sånt för att få upp pulsen, hann inte bränna mycket innan jag blev avbruten av mamma. PINSAMT!

50 kalorier ut i alla fall.

Kommentar: Ville träna mer, varit sugen på det hela dagen. Varit i tankarna HELA tiden. "Träna, träna, träna! Bränna, bränna, bränna!" lite jobbigt.

Intag: 678.
Uttag: 50.
Totalt: 628 kalorier.

Nu ska jag titta på en annan film med bara Erik. Ville se "Chatroom" men vi kan inte, så det ska bli "Små citroner gula". Hoppas den är bra! Hoppas ni alla haft en bra dag! Saknar er! Känns som att ni varken kommenterat eller skrivit speciellt mycket inlägg senaste tiden. Helt tomt. Var är ni? Kramar till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar