fredag 26 juli 2013

Vad ska hända med mitt liv?

Det har varit lite tyst i bloggen idag, men ingen gråter över det. Har varit på Ikea och diverse möbelbutiker med mamma och en av hennes vänner. Åt gröt till frukost, men lunchen åts på Wayne´s. Ledsen Nathalie fick mer ångest. Mjukglass för en femkrona fick hon även på Ikea. Mer ångest. Hetsat hela dagen. Jag som skulle träna två pass idag, och sköta maten. Jag skulle först köra spring/PW-blandning utomhus och sedan, lite senare på eftermiddagen köra styrka på gymmet. Är ju bäst att dela upp det. Kondition och styrka alltså. Så blev det hur som helst inte. Och nu sitter Nathalie, med magen full och huvudet minst lika fullt på tankar. 3000+ kalorierhets, kalorifest!

Jag mår ungefär som igår, sist jag skrev. Fast lite mer desperat nu kanske, lite mer ångestfylld. Vad ska hända med mitt liv? Jag vet inte. Jag vet fortfarande ingenting. Alla säger att det kommer med tiden, man lär sig, man kommer på, man finner svaren man söker. Men jag har väntat och väntat men inga svar når mig. Jag tänker att jag själv kanske måste skapa svaren. Vet inte hur, vet inte ens hur jag vill att svaren ska se ut. Då blir det svårt. Att skapa något utan att veta vad man vill skapa. Det låter inte som en så klok idé. Men ändå så lockande.

Jag har funderat mycket senaste tiden. På smalhet. Vad vill jag uppnå? Vad kan jag uppnå? Tror jag skriver ett enskilt inlägg om det senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar