tisdag 2 juli 2013

Andra juli.

Kul att folk är intresserade av att köra nu! En dag har gått 49 kvar! Funderar på om man ska fixa något så man kan hålla koll på varandra eller dylikt? Typ som ett sådant där målviktsforum, eller peppforum, eller vad som helst. Vad tycker ni?

Inte kunnat blogga då en kompis sovit över. Men har ätit frukost, det blev två ägg, två knäckemackor och en Finn Crisp. Alla tre med skinka på. 297 kalorier. Lite högt för en frukost, men frukosten ska väl vara så. Är hur som helst fortfarande mätt så det är ju positivt. Idag ska jag till gymmet med mamma för första gången, bara varit där ensam eller med Erik tidigare. Så ska bli lite styrka den här gången tror jag. Intressant! Räknar dock inte styrka som något ut men det verkade som att vi skulle köra lite kondition, i alla fall för att värma upp kroppen. Så då lär jag väl kunna bränna lite. Kanske blir ett aslångt pass, jag vet inte. Det är ju bäst att dela upp konditionen och styrketräningen men vi verkar inte göra det idag. (Alltså köra den ena på morgonen och den andra på kvällen, eller ha en dag emellan eller vad man själv tycker passar bäst.)

Jag är peppad på att bränna kalorier så jag kör mer än gärna lite kondition!


Hur som helst, så här blev maten igår.

Frukost: Kesella blandat med yogurt, samt musli. 201 kalorier.

Lunch: Köttfärssås med spaghetti och sallad. 284 kalorier.

Middag: Kesellapannkakor med sylt. 430 kalorier.

Till filmen: Hallon. 130 kalorier.

Övrigt: 2 tuggummin under dagen och ett kvällsäpple. 85 kalorier.

Är så nöjd efter så lång tid med dåliga dagar, inget godis åt jag fast vi hade filmkväll. Fast min kompis försökte få mig att köpa massa onyttigheter! Jag var stark! Jag hade kontroll! Underbart! Sa att jag kanske skulle äta sockerfri choklad, men inte ens det gjorde jag. :)

Intag: 1130.
Uttag: 404.
Totalt: 726 kalorier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar