måndag 1 juli 2013

Här blir inga kalorier brända!

Jag ligger på 206 kalorier. Ätit yoghurt blandat med kvarg, toppat med musli, för 201 kalorier. Och sedan tuggummi för 5 kalorier.

Idag har jag varit i centrum. Köpte ett linne på H&M´s träningsavdelning, ska träna i det på gymmet. Samt springa i tror jag. Annars var jag även på biblioteket och reserverade Zebraflickan och Wintergirls. Kanske en till, jag minns inte. Gick väl bara runt lite annars. Varit hemma ett tag nu och funderar på att ta mig den där promenaden/PW:n/joggingturen. Ingen aning om vad jag orkar. Men en bränd kalori är en bränd kalori.

Med tanke på filmkväll idag så måste jag träna, så jag kan äta något till filmen. Något relativt nyttigt. Frukt, bär, kanske sockerfri choklad. Vi får se. När jag kommer hem ska jag äta lunch och duscha. Blir lite köttfärssås med spaghetti för 276 kalorier, sen blir det väl lite mer från lite sallad. Låter bra! Jag är pepp på att se skillnad, på att se kilona ramla av och på att se mindre kläder komma på!


Aja, här blir inga kalorier brända! Nu drar jag ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar