fredag 26 juli 2013

Självhat.

Jag hatar mig själv och jag kan inte sluta. Jag vill bli slagen, tills jag glömmer vad jag heter. Jag vill att någon låser in mig en lägenhet eller dylikt och bestämmer vad jag ska äta och träna. Inga undanflykter. Jag vill bara nå perfektion. Jag vill slippa hatet. Jag vill ha en mening med mitt liv. Jag vill veta vad jag ska göra. Jag vill veta vad jag ens vill. För jag vet inte. Vet ingen-jävla-ting! Vad vill jag?

Jag gick till gymmet och brände 200 kalorier. Orkade inte mer. Sedan har jag bara ätit och ätit och ätit. Hets. Roligt. Känner hur magen bara växer och hur fettet väller över alla kanter. Jag vill bara dö. Kan jag inte bara sköta mig? Jag vill bara lyckas. Jag vill bara känna känslan av att lyckas, av att nå mitt mål. Varför är jag så svag då?

2 kommentarer:

  1. Sv: Kram <3 Jo, det vore rätt fint om jag lyckades gå ner de där 4 kilona, men just nu tvivlar jag..

    SvaraRadera
  2. Du kommer må bättre snart <3

    SvaraRadera