torsdag 25 juli 2013

Industrial.

Blev inget gym igår. Men körde i alla fall lite hemmaövningar. Maten gick piss. Åt massa socker och har räknat ut att jag åt cirka 2500 kalorier. Idag är det bättring! Har gjort lite hemmaövningar och tror jag ska till gymmet idag. Har träningsvärk från igår haha, så vi får se. Borde bränna lite, har dåligt samvete över att jag inte tränade igår. Har dock en liiiten ursäkt.

Jag har ju en industrial. Piercing i örat, stav högt uppe ni vet. Tog den för snart två år sedan. Fått en infektion typ, varbildning. Mamma klämde den igår, euw, och plåstrade om det med sprit haha. Så tröståt och tänkte att jag kunde gymma sent bara. Mamma tyckte det var dumt och sa åt mig att inte träna utan låta örat läka så gott det går. Bah. Så då åt jag ännu mer. Ljust bröd med smör och sedan choklad. Bra verkligen. Nåväl, idag ska bli bra. Har ätit grovt bröd med skinka, 317 kalorier. Känns okej. Noll koll på hur jag ska äta och träna idag. Glad att jag gjort några övningar i alla fall, bättre än inget. Tror dock jag ska till gymmet innan Erik kommer hem, köra lite kondition.

1 kommentar:

  1. Vad ont det måste göra! :(
    Vad äter du för bröd btw, jag kanske ska testa det då.

    Kram på dig. ♥

    SvaraRadera