tisdag 2 juli 2013

Mat och träning.

Frukost: Två kokta ägg, två knäckemackor, en Finn Crisp, skinka. 297 kalorier.

Lunch: Kyckling med två, små potatisar och sallad. 176 kalorier. 

Mellanmål: Hallon. 65 kalorier.

Middag: Korvgryta med pasta och broccoli. 328 kalorier.

Kvällsmål: Hallon och jordgubbar. 108 kalorier.

Övrigt: 2 tuggummin under dagen och några sockerfria pastiller. 90 kalorier. 


Jag är så himla glad att jag kommit igång, visst det kanske bara är andra dagen men ändå! Alla andra gånger man sagt "Nu kör jag!" så har det ofta blivit dåligt. Nu har jag ätit bra saker och ingen skit. Små portioner och bantarvänlig mat som mamma gjort.

Vi stack till gymmet. Jag, mamma och en av hennes kompisar. Först kondition. Körde crosstrainer och löpband, brände totalt 230 kalorier. Bättre än inget! Vi gick mest igenom maskinerna, eftersom att jag inte kan. Imorgon ska vi tillbaka och köra lite mer styrka. Det ska bli roligt!

Intag: 999.
Uttag: 230.
Totalt: 769 kalorier.

I övrigt har jag mest tagit det lugnt idag. Spelat lite Monopol med älskling och tittat på Pokémon. Nostalgikickar. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar