fredag 19 juli 2013

Ångest.

Hade ganska roligt på båten, mycket mat tyvärr. Tre dagars hets. Inte så roligt. Idag blir det en slags version av Ramadan. Min mammas sambo är muslim och vill att jag ska testa. Jag kommer dock dricka vatten. Så blir en 23,5 timmes vattenfasta. Kommer inte kunna fortsätta imorgon eftersom att jag och Erik ska bort och äta med hans familj.

Planerna idag är få. Ska städa upp på rummet, kanske gå till gymmet om jag orkar och kanske vara något med mamma. Jag vet inte. Har bara ångest. Känner mig så fet. Vill väga mig men vågar inte. Vad ska ni göra idag?

1 kommentar:

  1. Åh, jag tycker det är något heligt över Ramadan, fint på något sätt.

    Idag ska jag chilla framför datorn och äta isglass, försöka bli fri från febern och förkylningen.

    Kramar. <3

    SvaraRadera