fredag 5 juli 2013

God morgon!

Idag har mamma tagit bilder och mått på mig. Känns helt okej. Vissa grejer vad bra, andra sämre. Tror min midja minskat med 3 cm, men låret verkar ha ökat med 1 cm. Magen såg inte så grotesk ut som jag trodde, när jag såg bilden. Men jag hatar mina ben. Tror inte jag vågar skriva ut mina mått riktigt än.

Idag köpte jag ShapeUp club, så jag kunde skriva in mer saker. Mammas idé. Känns ganska bra ändå. Idag har jag än så länge ätit tre skivor LCHF-bröd med skinka. 191 kalorier. Mamma vill inte till gymmet idag och jag ska bort till mina kusiner och träffa min farmor som vi sällan ser då hon bor i Dalarna. Vet inte riktigt när jag ska dit. Men funderar på att gymma själv innan. Fast tror jag bara kör kondition då. Vi får se. Jag kanske inte ens kommer iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar