tisdag 23 juli 2013

Tankar om mat och träning, vad annars liksom?

Har ätit frukost. Knäckemacka med skinka. 104 kalorier. Det är bra. Ska till gymmet idag, måste bränna lite kalorier. Ska nämligen på bio idag med två kompisar. Vet inte vad som ska ätas där. Får fixa något innan. Beroende på vad jag bränner på gymmet så får vi se vad jag får äta sedan, haha. Jag är inte den som fastar för att få äta, jag är den som hellre tränar.

Jag är lite seg och funderar på om man ska äta något innan gymmet eller inte. Kan ju vara bra med en del energi, speciellt med tanke på att jag vill bränna mycket. Men jag vet inte vad jag orkar. Känner mig redan seg, så tanken på att gå till gymmet lockar inte. Men jag måste. Kanske kör styrka idag, tvivlar på det men vi får se haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar