lördag 13 juli 2013

Hets, ångest, skärpning.

Inte uppdaterat så bra. Två dagars hets. Första natten höll ångesten mig uppe till över fyra på morgonen. Jag mådde inte bra alls. Ändå fuckar jag dagen efter. Börjar räkna, ligger på 415 kalorier. Men till vilken nytta? Hets efter det, och siffrorna går ihop med varandra och jag får inte fram några tal.

Nu mår jag för dåligt av det här. Nu måste jag sköta mig till båten. Det är på onsdag. Några dagar borde jag kunna vara duktig. Sen en dålig dag sen är det skärpning igen. Hatar att jag förlorade mitt flow. Blev väl för kaxig och struntade i melodin. Började freestylea och allt förstördes. Inga fler remixer och freestyles. Nu kör vi på det som funkar. Det som jag gick ner i vikt av. Vägde mig imorse. Jag har gått upp allt jag gått ner. Ångest. Ångest. Ångest. Men jag intalar mig att jag har en del mat i magen och att det säkert är en del vattenvikt. Det måste det ju vara?

Vet inte hur jag ska träna bara. På rummet är det svårare, visst jag kan dra in den lilla trampmaskinen samt springa på stället och göra övningar. Det positiva med det är att jag inte behöver gå hemifrån och att jag kan lyssna på musik från datorn. Det negativa är att det är svårare att pusha sig hemma än på gym. Det negativa med gymmet är att jag inte har någon musik då. Min telefon är ju trasig. Köpt en ny nu, men den funkar inte än. Man måste vänta på simkortet. Jag vill inte vänta mer.

Planer idag:
- Ut med hunden.
- Träna.
- Duscha.
- Äta lite.
- Lyckas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar