lördag 13 juli 2013

Att misslyckas gång på gång tillhör min vardag. Jag är ett misslyckande.

Okej. Tränade lite hemma. Brände 150 kalorier. Bättre än inget. Tog sedan en tur till ÖoB, köpte blekning, sockerfritt godis och lite barer. Åt en bar på vägen hem. 170 kalorier innehöll den. Så låg på 20. Har sedan käkat ett päron. Så tänkte att jag låg på 120. Men mer åts. Två bullar, inte så stora men ändå. De innehåller nog 500-700 kalorier tillsammans. Så jag ligger någonstans mellan 620-820 kalorier. Har lekt med hamstern som tröst haha. Den sitter och dricker vatten nu. Sjukt söt!

Verkar som att jag och Erik ska till min far i Norrtälje idag. Så ska packa och sedan dra. Som ni förstår så gick den här dagen piss. Jag ska försöka sköta mig nu, men jag vet inte. Annars kör jag bara hårt efter båten. Åhhhhh... Jag som hade en sådan fin start! Hoppas det går bättre för er än vad det gör för mig.

Äh, ni får lite thinspo. Säkert roligare än en arg Nathalie.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar