måndag 1 juli 2013

Bild!

Orkade springa i 20 minuter i sträck, det är 1,5 varv. Det är bra, speciellt med tanke på hur länge sen det var. Sprang och gick lite blandat också. Blev totalt 35 minuter och 404 kalorier brända. Skönt! Kom hem och åt pasta, köttfärssås och sallad för 284 kalorier så nu ligger jag bara på 86. Det är bra!

Först tänkte jag ta en bild på mig ståendes. Så ni skulle se mina nya träningskläder och ungefär hur min kropp se ut. Men det gick inte. Kände mig bara ful och tjock, skämdes fast jag inte borde. Försökte ta en bild på mitt ansikte, det var ju så länge sen jag la upp en bild på mig. Men jag var visst ful, det hade jag glömt. Hela ansiktet är snett och allt är tjockt, fult och ser bara konstig ut. Tänkte i alla fall fixa en bild på en del av mig. En sådan där fjantig bild där man bara ser munnen och nedåt. Men bilderna jag tog via cameroid ville inte laddas ner.

Jag hittade en annan sida, men insåg att jag ändå var ful.

Så ni får en ansiktsbild ändå. Lite galen och svettig. Fortfarande träningskläder och äcklig. Har nyss tagit ur tofsen så mitt hår är väl inte det vackraste.. Ska hoppa in i duschen nu, så där hundra år senare..


1 kommentar:

  1. Ja, jag är helt klart på! Måste fixa detta nu!
    Du är jättesöt och smal av det som kan synas på bilden <3

    SvaraRadera