söndag 21 juli 2013

Gymmat!

Hemma igen. Har varit på gymmet, gjorde dock lite hemmaträning först. Har totalt bränt 707 kalorier idag, väldigt nöjd! Ligger på -370. Glädjerus och halsbränna. Ska duscha och äta något, det är i alla fall tanken. Är lite trött nu, undrar varför? ;)

Det känns hur som helst jävligt bra, vill bara se resultat, nununu! Jag önskar att det har gått en månad och att jag har gått ner några kilon, det är ju drömmen. Har dock delade tankar när det gäller att skolan ska börja igen, om en månad alltså. Finns både för- och nackdelar med det.

Btw, har kanske inte berättat? Jag är blond nu. Erik glömde köpa färg och mitt hår var skitfult så var tvungen att göra något. Jag gillar det samtidigt som jag saknar det rosa. Jobbigt. Men får se när jag färgar tillbaka, funderar på att vara blond när jag sommarjobbar. Kanske ser "bättre ut" på en arbetsplats. Jag vet inte.

2 kommentarer:

  1. Jag försöker peppa på allt jag faktiskt har gjort bra. Men det är inte mycket. Super att du har tränat en massa :)

    SvaraRadera
  2. Sv. Jag antar att du menar burn x5 ;) Ja jag måste säga att det fungerar. Min aptit försvann typ helt, man får mycket mer energi och orkar mer. Nackdelen är att för mig så får jag oregelbundna hjärtslag, kan inte sova då min energi är så hög och jag blir helt stissigt och överenergisk. Så nja, det bästa är nog att köra naturligt ändå utan några tillskott. <3

    SvaraRadera