torsdag 11 juli 2013

Hets.

Wow.. Vad fan hände?

Hets hände. Ångest hände.

Jag gymmade igår, brände 502 kalorier. Hur kan dagen då sluta så dåligt när den börjat så bra? Jag kom hem. Duschade och åt bra mellanmål, till och med lite chips. Låg på 209 kalorier. Sedan kom mammas syster på besök, systern som bor utomlands och som vi bara träffar 1-2 gånger om året. Åker till Coop. Vi köper allt. Jag får i mig två skivor fluffigt bröd med smör på, den ena med skinka också. Efter det åt jag cirka 60-70% av en liten rulltårta, eller ah den minsta (och godaste) som går att köpa på 230 gram. Förutom det går även lite smågodis ner, två rostbröd med smör på och ungefär en fjärdedels burk med Ben&Jerry Chocolate fudge brownie åts också. Hah. EFTER träningen så låg jag säkert på ca 2000-2500 kalorier. Jag har ingen aning. Alltså va? Fatta ångesten där alltså. Jag som skött mig i 1,5 vecka. Visst dagen innan kom jag nästan upp i 1400 efter träning men det var i alla fall underskott. Det här är överskott!

Jag mår så dåligt nu, är så vilse och vet inte vad jag ska göra. Min mobil gick sönder igår. Toppen! Har nummer som inte är sparade på simkortet, 250+ anteckningar som jag antingen aldrig får tillbaka och massa annat. Verkligen kul. Så idag ska jag köpa en ny telefon, hejdå pengar. Kan heller inte träna med musik, verkligen roligt. Mitt liv är så underbart...

Vet inte om jag ska fortsätta hetsa för vi har saker kvar hemma, eller om jag ska försöka sköta mig. Till vilken nytta? Jag känner mig värdelös. Jag behöver pepp, motivation och tips. Tips på vad jag ska göra m.m.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar