söndag 13 oktober 2013

Andas, människa, andas!

Jag är svag, har ätit för mycket redan. Strax över 400 kalorier. Jag tänker äta 1100 precis som HSGD säger. Har ju fastat och legat lågt andra dagar. Så det får vara. Orkar inte. Behöver energi för skolan. Orkar ingenting. Orkar inte ens ligga i sängen och bara låta tiden ticka förbi med datorn framför en.

Nej, det är dagar som denna man inte kan andas. Det är dagar som denna man vill försvinna. "Andas, människa, andas!" står det på min blogg. "Varför då?" undrar jag. Jag vill inte andas längre, jag orkar inte. Det gör ont. Jag vill inte vara ensam men jag vill inte umgås med någon heller. För det är då jag ser hur trasig jag är, känner hur fel jag är. Varför får alla andra det att se så lätt ut andas? De springer och andas ändå, medan jag kan knappt stå.

Jag vill hetsa, jag vill spy. Jag vill sluta känna. Jag orkar inte mer. Kan någon ge tips på en bra film så man kan fördriva tiden? Eller tips att fördriva tid med rent allmänt. Har ingen att träffa dock, för jag är en ensam människa.

1 kommentar:

  1. känner igen mig exakt som du beskriver det.:(<3 Se på Harry Potter filmerna, katten i hatten eller Puss in boots. Dom hjälper faktiskt hah:)<3 många kramar!

    SvaraRadera